15 februari....



Favoritlåten under 2008 var 1973, med James Blunt, kanske borde den ha hetat 1968, det året jag är född.
Jag är en riktig musikälskare. Ngra skulle kalla mig för gladpoppare. Gillar crazy fartighet.
Idag listar jag mina gladpoppare...

Håkan Hellström, man blir glad och kastar sig runt i kroppsryck, trumpettjut.
James Blunt för sin sävlighet och djup i texterna
Per Gessle, ngra skulle säga  att det är trist... men jag är nostalgikeroch säger bara Cole Porter Sång
Coldplay  viva  La vida 
Gwen Stefani Cool
Kent'

på sjunde plats en salig blandning
Måns Semmelröv, Alcazar, Carlsson, Danny, Sonja, Clamp, Nielsen, Uggla, Maggio

Återkommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0