The heat is on...

Härligt när vädret ler mot en igen... nu har jag kommit igång med min träning och sprang med halvstappliga steg runt Nyhyttan och Askön vilket är en skaplig runda när man tränar kondisen. Flåset är bättre och man funderar inte längre över varför man gör detta.... ja, för att må så där bra och somna med ett leende.

Fem saker som fått mig att må bra:
Salladen planterad i växthuset och dillfröna nerpetade.
Äpple- och päronträden är beskurna
Maken har varit på affären för att inhandla ny grill så nu är det sommar, själv far jag till systembolaget för lite inhandling.
Vi har bokat in oss till Stora festen på Älvan
Stinas cabaré var kul att se på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0