Påskkärringar är snälla och inte fula....

I går kväll ringde det på dörren och två läskiga påskkärringar stod utanför dörren, ja,  jag ville inte följa med dem. Tyckte inte att tiden var mogen. Jag fick en avskedspresent,  ett gult ägg, en symbol för en vinflaska. Jag öppnade paketet och häpnade när påskkärringarna lämnad sitt visdomsord.

Varannan vatten. Dessutom fANNS DÄR RIKLIGT MED GODIS .

Själv så tjöt jag av skratt, kramade dem... det var två gamla elever. Kram och tack för gåvan det värmde, men.......... riktiga påskkärringar har inte cykel. De far på kvastskaftet.


Kram till Er     :) från påskkärringen...

Kommentarer
Postat av: erica

glömde varannan vatten igår...tyvärr...headache idag...men, du har ett pris att hämta på min blogg. Kram

2009-04-12 @ 09:54:27
URL: http://ericasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0