Man har allt man behöver

Fantastiskt vad dagarna går fort nu när solen skiner ute... det räcker nästan att masa sig till skolan så har dagen gått och en ny dag väntar. Hur kan det vara så???? Vissa dagar känns som eviga,  de tar aldrig slut..  Men inte nu när solen skiner ute.
Eva bjöd på afrikansk böngryta till lunch och nu satsar jag på fruktsallad med keso som jag bjuder på som mellanmål i morgon till konferensen i return. Hon är en toppenkvinna. Har egentligen inte haft en enda ond tanke idag eller varit negativ. Jag skall utmana mig ytterligare..............klarar människor att inte klaga och bara se gott hos andra? jag tränar vidare..............

Har dessutom handlat mat till v3eckans kommande dagar så jag känner mig flitig. Slötittar på tv nu och undrar vad som skall ske i morgon, måste börja på mina inlämningsuppgifter under lovet. Det skall jag fundera lite extra på till i morgon.
Chiao alla processbeskrivningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0