Avkoppling

I dag har jag varit ute i det fantastiska vårvädret och sprungit och tränat lite kondition... Attans vad tungt det var men det var underbart efteråt, jag svettades som aldrig förr. Så är det väl när man rör på sig, man får endorfiner som gör att man känner sig glad trots att man kämpat som tusan allt blir mödan värd.  På lördag skall jag utöka med en kilometer tror jag eller kanske nöja mig med samma femma vi får väl se.

Annars är jag lite tråkig och uppdaterar sällan eftersom jag har utvecklingssamtal och många kvällsmöten inplanerade. Därför har jag bestämt att inte boka in vare sig fika med ngn eller andra göromål eftersom jag känner av stressen. Längtar till motgondagen då jag skall njuta av ledigheten och rena min kropp och själ. Livet måste ha sunda perioder oxåååå :)))

Chaio

Kommentarer
Postat av: erica

Halloj...fem gånger på raken...samma kommentar..."kåda på fingrarna"...var det det bästa du kunde skylla på? Nej, Bellur...du börjar nog bli lite slapp och darrig i pekfingret...det är åldern.

Lycka till med alla göromål i helgn och dina utvecklingssamtal . Hör av dig när du ser ljuset i tunneln och vill umgås igen. Kram

2009-04-24 @ 18:54:04
URL: http://ericasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0