Livet som pågår...

Tjolahopp vad allt skall stressas och stressas...
Jag har redan hunnit med att arbeta, tränat och varit på stan med den gamle fadern och skjutsat till träning.
Vidare är jag på språng och skall till affären för att inhandla mat till La famiglia. Under mordhot, nästan,  har jag gått med på att hämta ytterligare famiglia membcus senare....

I helgen slipper jag detta skjutsande i alla fall och kan gå mer in på att köpa klappar. ..

En galen kamrat skall få lite extra hyacintlökar som jag skall plantera i dennes blomlåda till jul. Inte för att hon behöver, jag tycker nog att hon har utvecklat sina gröna fingrar idag och det prunkar rejält i förnster och vrår hemma hos henne och sambon. Detta trots att hon inte kan skilja på avokadolök eller annan gul lök. Honhar idag helt gått upp i detta med att odla och satsat på att plantera. Detta så till min förvåning och kanske stora förtjusning att jag blev imponerad av hennes insatser. Så förra veckan hände det oväntade................ Vi blev tvingade av en gammal vän att delta på en blomkurs i Horndal förra veckan för ATT, som hon uttryckte sig, hon ville att vi skulle bli bätrre på detta.

De som verkligen känner oss vet att detta berör oss. Vi fortsätter vårt planterande och lär oss mer.
/ Bye

Kommentarer
Postat av: Erica - Vildrosen

Kan visst skilja på avocado och på gullök...men det är du och min mor som gaddar ihop er och tror att mina egenodlade avocadosar är "sprätt-iväg-blommor"..gud så dumt!

God Jord på dig!

2008-11-28 @ 09:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0